Доставка виробів по регіонах України на або після ремонту здійснюється через перевізника Нова Пошта. Якщо Ви бажаєте відправити виріб на ремонт в нашу майстерню, то необхідно заповнити експрес-накладну на відправку вантажу (ЕН). При заповненні (оформленні)
ЕН необхідно внести наступну інформацію про одержувача: • • Одержувач - ФОП Іващенко Наталія Миколаївна, код ЄДРПОУ 2329710140 ! Увага! при оформленні ЕН обов'язково слід вказати код ЄДРПОУ одержувача • Телефон одержувача: 095 270 77 69 • Контактна особа одержувача: Представник • Адреса одержувача: село Тарасівка, Києво-Святошинський район, Київської області, відділення № 1 (вул. Шевченка, 186)! Примітка! Точну вага / габарити відправлення Вам допоможе розрахувати співробітник «Нової пошти» на відділенні при оформленні відправки.
Оплата доставки:При відправці виробу на гарантійний ремонт доставка і повернення виробу після ремонту здійснюється за наш рахунок. В цьому випадку при оформленні ЕН на відправку в графі «Платник послуг за доставку» слід вказати: одержувач за безготівковим розрахунком.
При відправці виробу на післягарантійний (не гарантійний) ремонт оплата доставки і повернення виробу після ремонту здійснюється за рахунок клієнта.
Упаковка вантажу для відправки:
Щоб уникнути пошкодження виробу при доставці Ваш вантаж повинен бути упакований належним чином. Для упаковки виробу Ви можете використовувати або оригінальну упаковку товару, або відповідну упаковку з гофрокартона.
Ви так само можете скористатися платною послугою перевізника Нова Пошта для упаковки вантажу, оплата послуг з пакування вантажу здійснюється за рахунок клієнта. З тарифами перевізника на упаковку Ви можете ознайомитися тут.
Якщо Ви вирішили скористатися послугами Нової Пошти для упаковки вантажу не рекомендуємо використовувати дерев'яне обрешетування для упаковки коляски - це може привести до пошкодження вантажу при доставці.